• بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1400/02/20 ساعت 17:49

    تنها نمی‌توان شنید، آن را که دیگران گویند
    باید که گوش فرا داد،
    آوای خویشتن را.
    سوزان شوتز

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/10/15 ساعت 16:51

    از ریسک نترسید، ترس از رخداد خطا جلوی #خلاقیت را می‌گیرد.
    #روابط_عمومی_خلاق

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/09/10 ساعت 14:06

    معرفی #اصطلاحات_فضای_مجازی
    شماره ۱۱

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/09/04 ساعت 16:01

    معرفی #اصطلاحات_فضای_مجازی
    شماره ۱۰
    منتظر پیشنهادات شما هستیم

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/08/06 ساعت 13:08

    #اصطلاحات_فضای_مجازی
    پیام شماره ۹
    منتظر پیشنهادات شما هستیم

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/07/22 ساعت 16:36

    روابط عمومی گاهی با #تبلیغ و #پروپاگاندا و آگهی‌های تجارتی اشتباه می‌شود. این قبیل فعالیت‌ها ممکن است اجزای #روابط_عمومی را تشکیل دهند ولی اجزایی نیستند که حاصل جمع آنها مساوی با روابط‌عمومی باشد.
    منبع: #شارا

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/06/19 ساعت 16:39

    دیگر زمان آن گذشته که مهندسین تنها علوم مهندسی را بخوانند. مهندسین امروزی باید به موازات علوم مهندسی، فرهنگ، سیاست، عرفان و ادبیات نیز یاد بگیرند. در طراحی شهر هوشمند باید توجه داشت، بناهایی که ریشه در فرهنگ خود دارند هنوز پایدارند
    مقایسه #اصفهان_قدیم با #تهران_جدید

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/06/15 ساعت 16:07

    #معرفی_اصطلاحات_پرکاربرد_فضای_مجازی
    پیام شماره ۷
    منتظر پیشنهادات شما هستیم

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/05/25 ساعت 19:13

    در ادامه #معرفی_اصطلاحات_پرکاربرد_فضای_مجازی به معرفی مختصر شبکه فیسبوک پرداخته‌ام. البته می‌دانم که خیلی از شما اطلاعات بیشتر و کامل‌تری از این تعاریف در اختیار دارید. پس خوشحال می‌شوم که نظرات شما را در این خصوص بشنوم

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/05/21 ساعت 12:09

    به دخترم میگم چرا قهوت رو شیرین نمی‌کنی، میگه می‌خوام با مزه تلخش به تلخی زندگی عادت کنم
    #حاضر_جواب

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/05/08 ساعت 00:11

    چگونه خلاق باشیم؟ #خلاقیت به مفهوم توانایی داشتن نگاهی جدید و متفاوت به یک موضوع؛ شکستن و دوباره ساختن دیدگاه خویش در رابطه با یک موضوع؛ به دست آوردن بینشی جدید نسبت به ماهیت آن؛ و خارج شدن از قالب‌های ذهنی است منبع: دکتر مسعود حیدری، لیلا جراحی

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/05/06 ساعت 15:11

    سلام به همه چهارمین پیام #معرفی_اصطلاحات_پرکاربرد_فضای_مجازی جهت بهره‌برداری ارسال می‌شود. پذیرای پیشنهادات شما در این خصوص هستیم.

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/30 ساعت 21:36

    با سلام به همه سومین پیام از سری پیام‌های «معرفی اصطلاحات پرکاربرد فضای مجازی» جهت بهره‌برداری ارسال می‌شود. پذیرای پیشنهادات شما در این خصوص هستیم

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/23 ساعت 20:23

    سلام به همگی روابط عمومی @ITOofIran اقدام به تهیه مطالبی با عنوان «معرفی اصطلاحات پرکاربرد فضای مجازی» نموده که دوبار در هفته و بمنظور ارتقای #سواد_فضای_مجازی کاربران، از طریق کانال‌های ارتباطی داخلی و فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود. پذیرای پیشنهادات شما در این خصوص هستیم.

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/21 ساعت 22:27

    ارتباطات قلب #تعامل_سازنده است و تعامل همواره با فرهنگ سازمانی رابطه­‌ای تنگاتنگ دارد و اصولا از راس سازمان آغاز می­‌شود.تیم­‌ها برای ایجاد تعامل نیازمند فضای کار و ابزارهای مناسب می­باشند و مدیران باید نسبت به تدارک ملزومات برای ارتقای تعامل سازنده در میان کارکنان تلاش نمایند

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/16 ساعت 00:40

    به عنوان یک مدیر تازه‌کار اجتناب از اشتباهات مدیریتی غیر ممکن است. در هر صورت مرتکب اشتباه خواهیم شد و این موضوع کاملا طبیعی است. زمانی که مرتکب اشتباهی شدیم، باید برای جبران آن تلاش کنیم.

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/13 ساعت 02:19

    اختلاف و برخورد در محل کار اجتناب ناپذیر است. اختلاف در محیط کار ممکن است به شکل‌های گوناگونی رخ دهند:اختلاف میان کارمندان یا مدیران و کارمندانشان. اگرچه زمانی که این مشکلات رخ می‌دهند، بسیار دشوار و مشکل ساز به نظر می‌رسند، اما باید بدانید که چنین اتفاقاتی قابل حل شدن هستند.

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/07 ساعت 18:19

    شهرت #روابط_عمومی یک سازمان وابسته به مقامات ارشد رسمی آن سازمان است. یعنی کارکرد روابط عمومی بر اساس طبیعت عملکرد مدیران مشخص میشود.

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/04 ساعت 16:36

    اگر #روابط_عمومی‌ها بخواهند دارای نقش محوری در فرایند تصمیم‌گیری سازمانها باشند باید همگام با پیشرفتهای علم و تکنولوژی زمینه مناسب را جهت ارتقاء توانمندیها و فعالیتهای خود فراهم کنند. این بستر و زمینه #خلاقیت است که نیاز به کار دسته جمعی، آموزش، تشویق، تغییر نوع نگرش و … دارد.

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/31 ساعت 18:08

    توانایی کنار گذاشتن چارچوبهای ذهنی گذشته و دیدن اندیشه‌های جدید و بررسی افکار نو و پذیرش کارآمدترین باورها، انعطاف پذیری است. هراندازه خلاقیت و نوآوری بیشتر باشد به همان اندازه انعطاف پذیری بیشتر شده و وقت کمتری به حراست و دفاع از افکار غلط گذشته صرف خواهد شد. منبع: سایت شارا

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/23 ساعت 20:46

    روابط عمومی موفق هم اطلاع رسانی می‌کند هم اطلاع یابی را دردستور کار خود قرار می‌دهد. #روابط_عمومی_مدرن حجت_خباز

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/21 ساعت 20:43

    درفعالیتهای روابط عمومی، مراد تنها انتقال وانتشار اطلاعات نیست، بلکه هدف برقراری ارتباط مطلوب و بهینه‌ی اجتماعی است. #روابط_عمومی_مدرن حجت خباز

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/19 ساعت 17:10

    برخی از الگوی‌های حاکم بر برنامه‌های آموزشی برداشت‌های سنتی را در اذهان تقویت می‌کند. این امر سبب می‌شود تا دختران که زنان آینده جامعه هستند، نیروی خود را دست کم بگیرند و دارای شخصیتی فاقد اعتماد به نفس شوند و به سوی پذیرش کارهای کم مهارت با وجهه اجتماعی پایین گرایش پیدا کنند

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/17 ساعت 21:49

    برای رسیدن به تعادل، برابری و رفع تبعیضات و در نتیجه توسعه بهتر و کاملتر جامعه، نیاز به آن است که زنان بتوانند در فرآیند تصمیم‌گیری در سطوح مختلف جامعه شرکت نمایند برگرفته از مقاله #زنان_در_عرصه_مدیریت

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/16 ساعت 18:08

    جای تاسف است که برخی از مردم از خطر کردن می‌ترسند بنابراین بدون هیچ پیشرفتی در همان موقعیت و حتی در رابطه زیان‌بار با اطرافیان باقی می‌مانند. مشغول‌تر و افسرده‌تر از آن‌هستند که به هدف‌های خوب رو آورند لذا احساس گناه درونی را باگلایه‌های بی‌فایده تسکین می‌دهند. لیندن‌فیلد

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1400/02/27 ساعت 17:44

    نخستین شرط برای داشتن یک رابطه مفید، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع هست.
    روز روابط عمومی گرامی باد

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1400/02/19 ساعت 17:59

    فاتحان واژه صبر را می‌شناسند.
    آنها می‌دانند که ارزش هرچیز به عمریست که در آن صرف میکنی.
    شعر از نانسی سیمس

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/09/08 ساعت 19:24

    حاضر در محل کار یا دورکار، #روابط_عمومی همیشه آماده باش است و این برای «روابط‌عمومی حرفه‌ای» یک شعار نیست.

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/08/24 ساعت 17:27

    در محیط‌های کاری وقتی ابراز اختلاف نظرها ارزشمند تلقی شود، هزارتوی ویرانگر سکوت جای خود را به هزارتوی سازنده ارتباطات می‌دهد
    شکستن سکوت می‌تواند سیلی از ایده‌های جدید را به ارمغان آورد. ایده‌هایی که ممکن است کارآیی یک سازمان را به سطح جدیدی ارتقاء دهند.
    #ارتباطات

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/08/06 ساعت 13:08

    #اصطلاحات_فضای_مجازی
    پیام شماره ۹
    منتظر پیشنهادات شما هستیم

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/06/29 ساعت 17:13

    #اصطلاحات_فضای_مجازی
    پیام شماره ۸
    منتظر پیشنهادات شما هستیم

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/06/16 ساعت 18:36

    #علم_و_صنعت لازم نیست با #فرهنگ قهر باشند. کار علمی خوب ریشه در فرهنگ دارد و کار فرهنگی خوب با علم و صنعت زمان همگام است، با این تفاوت که زبان علم جهانی است ولی زبان فرهنگ محلی اما پیام علم و فرهنگ هر دو جهانی هستند.
    #عالی_و_دانی_از_افق_پست_مدرن

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/05/21 ساعت 16:39

    به دخترم میگم چرا قهوت رو شیرین نمی‌کنی، میگه می‌خوام با مزه تلخش به تلخی زندگی عادت کنم😐😐 #حاضر_جواب

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/05/19 ساعت 02:29

    #چطور_بدون_عذاب_وجدان_نه بگوییم؟ یادگیری اینکه چطور نه بگوییم، یک فرآیند همیشگی است. یادمان باشد «نه گفتن» هیچ اشکالی ندارد، مهم این است که یاد بگیریم چطور نه بگوییم و احساس بدی در مورد آن نداشته باشیم. برگرفته از:‌ lifehack

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/05/07 ساعت 19:41

    چگونه خلاق باشیم؟

    #خلاقیت به مفهوم توانایی داشتن نگاهی جدید و متفاوت به یک موضوع؛ شکستن و دوباره ساختن دیدگاه خویش در رابطه با یک موضوع؛ به دست آوردن بینشی جدید نسبت به ماهیت آن؛ و خارج شدن از قالب‌های ذهنی است
    منبع: دکتر مسعود حیدری، لیلا جراحی

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/05/04 ساعت 21:48

    هیچکس نمی‌خواهد شکست بخورد به خصوص در جوامعی که موفقیت مبنای احترام است. با این حال اشتباه کردن بخشی ضروری از مسیر یادگیری است. ترس‌ از اشتباه به جای اینکه به رشدمان کمک کند، ما را گیر می‌اندازد. اسکار وایلد معتقد است که، تجربه اسمی است که به اشتباهات‌مان می‌دهیم منبع:#فرادرس

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/29 ساعت 22:43

    یکی از مشکلات درکار، تلاش برای تکرار تجربه‌های موفق قدیمی است. یعنی رضایت از شرایط موجود نشانه‌ شکست در آینده است. سازمان هر اندازه که باشد، درست مثل یک موجود زنده پویاست. این موجود مدام تغییر می‌کند. در مواجهه با این موجود پویا، ما هم باید زنده، پویا و #انعطاف_پذیر باشیم.

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/22 ساعت 20:57

    پشتکار اساسی‌ترین تفاوت بین شکست و پیروزی است برای رسیدن به پیروزی باید بپذیریم هیچ هدف مهمی بدون سختی و گرفتاری در بین راه به دست نمی‌آید. هنری فورد: «شکست فرصتی است تا دوباره و این بار هوشمندانه‌تر شروع کنیم.» برگرفته از:‌ essentiallifeskills

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/18 ساعت 00:28

    معمولا جسورانه‌ترین کارها در زندگی همان‌هایی هستند که در نگاه اول نمی‌توان آنها را انجام داد. به همه کسانی که شما را نا امید کرده و می‌گویند، «نمی‌توانید» ثابت کنید که #می‌توانید منبع: دیجیاتو

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/14 ساعت 23:20

    تغییر یک اتفاق خارق العاده است اما وقتی برای تحقق بخشیدن به ایده‌هایمان اقدام نمی‌کنیم، آن‌ها می‌میرند. اگر از مبارزه برای تغییر خسته شویم، این وسوسه به سراغمان می‌آید که از مبارزه دست بکشیم. دیگر اهمیت نمی‌دهیم، زیرا اهمیت دادن به آن تنها باعث رنج میشود. #رشتو

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/08 ساعت 23:52

    امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی در خور توجه است. تبدیل #روابط_عمومی به ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه‌های جدید روابط‌عمومی در قرن حاضر است. منبع #شارا

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/07 ساعت 18:08

    شهرت روابط عمومی یک سازمان وابسته به مقامات ارشد رسمی آن سازمان است. یعنی کارکرد روابط عمومی بر اساس طبیعت عملکرد مدیران مشخص میشود.

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/04/02 ساعت 13:10

    بروز رفتار ابتکاری در کارکنان با پرورش حس مفید بودن و احترام به شخصیت کاری آنان افزایش می‌یابد. مشارکت در حرکات سازنده سازمانی، احترام به اندیشه و تلاش آنان، قدردانی از اقدامات مثبت و شکوفاسازی استعدادهای آنان همواره از خواسته‌های کارکنان خلاق می‌باشد. منبع #شارا

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/24 ساعت 20:49

    از چالش‌های روابط‌عمومی مدرن مدیریت بحران در زمان کمتر است زیرا روزهایی که شما زمان کافی برای تهیه یک بیانیه در مواقع بحران داشتید دیگر گذشته است. مقاله چالش‌های روابط‌عمومی مدرن . سایت تبیان #روابط_عمومی_مدرن

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/22 ساعت 18:56

    روابط‌عمومی موفق باید برای شادابی وپویایی سازمان خود تلاش مستمری را به کار گیرد واز ابزارهای مختلف استفاده کند.امالازم است این عمل بسیار سنجیده انجام گیرد وضمن احترام به سلایق وافکار مختلف،اقدامات انجام شده با اهداف سازمانی وقوانین کشوری همخوانی داشته باشد @hojat_khabaz

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/20 ساعت 15:13

    زمینه‌کار روابط عمومی ادراک و شناخت است که از آن به عنون قوای فکری سازمان یاد می‌شود. در حالی‌که زمینه کار تبلیغات، بازاریابی و تحرک احساسات و عواطف است که از آن به عنوان قوای احساس سازمان نام برده می‌شود مقاله #روابط_عمومی‌های_مدرن بایدها_و_نبایدها

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/18 ساعت 21:06

    امروزه توانمندسازی زنان و مشارکت کامل آنان بر پایه برابری، در همه زمینه‌ها از جمله در فرآیند تصمیم‌گیری و مدیریت جامعه یکی از پیش نیازهای توسعه پایدار می‌باشد که کشور ما سخت بدان نیازمند است مقاله#زنان_در_عرصه_مدیریت

  • بنفشه عابدین   AbedinITO@

    1399/03/16 ساعت 18:16

    ارزیابی اثر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بر محیط‌زیست http://www.iraneiap.ir/article_۱۳۰۹۹.html